- Dziecko
- Gadżety/ prezenty
-
Gospodarstwo domowe
-
_Import AGDPARTNER
- AKCESORIA KUCHENNE
- BRYTFANNY
- GARNKI DO GOTOWANIA
- TERMOSY
- CERAMIKA i SZKŁO
- CZAJNIKI
- CHLEBAKI
- AKCESORIA BARMAŃSKIE
- JADALNIA
- DEKORACJE
- AKCESORIA ŁAZIENKOWE
- FRYTOWNICE
- PATELNIE i WOKI
- URZĄDZENIA DO KAWY i HERBATY
- EKSPRESY DO KAWY
- WAGI
- MASZYNKI DO MIELENIA
- FONDUE
- GRILLE i AKCESORIA
- KUCHENKI i AKCESORIA
- TOSTERY, GRILLE i OPIEKACZE
- GOLARKI
- NACZYNIA
- KOCIOŁKI
- SZTUĆCE
- NOŻE
- SUSZARKI I OCIEKACZE
- SPRZĄTANIE
- POJEMNIKI OBIADOWE
- ORGANIZERY i PRZECHOWYWANIE
- KOSZE
- ŻELAZKA
- SOKOWIRÓWKI
- SUSZARKI DO ŻYWNOŚCI
- SZYBKOWARY
- WENTYLATORY DOMOWE
- INNE
- TORBY I WÓZKI ZAKUPOWE
- ZEGARY
- MIKSERY i BLENDERY
-
_Import AGDPARTNER
- Party
-
Sport i turystyka
- Sporty
- Piłka nożna
- Sporty wodne
- Hokej i unihokej
- Akcesoria i dodatki
- Dart i rzutki
- Sporty zimowe
- Baseball
- Gry towarzyskie
- Kijki Trekkingowe
- Kaski rowerowe
- Sporty walki
- Tenis ziemny
- Badminton
- Koszykówka
- Rolki, łyżwy, wrotki i łyżworolki
- Siatkówka
- Skating
- Kółka do longboardów
- Deskorolki
- Longboardy
- Hulajnogi
- Kaski skateboardowe
- Kółka do deskorolek
- Kółka do hulajnóg
- Ochraniacze
- Siłownia, fitness i joga
- Gimnastyka
- Joga
- Pozostałe fitness
- Trening siłowy
- Akcesoria fitness
- Sprzęt fitness
- Stoły do masażu
- Turystyka i wypoczynek
- Baseny i akcesoria
- Spa, jacuzzi
- Pompki
- Biwak
- Hamaki
- Kajaki i akcesoria
- Kamizelki asekuracyjne i ratunkowe
- Kociołki
- Wspinaczka i slackline
- Grillowanie
- Piersiówki
- Pompki elektryczne
- Pontony
- Silniki, śmigła
- Torby termiczne
- Gry i zabawy
- Boks
- Tenis stołowy
-
Dziecko
-
Gadżety/ prezenty
-
Gospodarstwo domowe
-
AKCESORIA KUCHENNE
-
BRYTFANNY
-
GARNKI DO GOTOWANIA
-
TERMOSY
-
CERAMIKA i SZKŁO
-
CZAJNIKI
-
CHLEBAKI
-
AKCESORIA BARMAŃSKIE
-
JADALNIA
-
DEKORACJE
-
AKCESORIA ŁAZIENKOWE
-
FRYTOWNICE
-
PATELNIE i WOKI
-
URZĄDZENIA DO KAWY i HERBATY
-
EKSPRESY DO KAWY
-
WAGI
-
MASZYNKI DO MIELENIA
-
FONDUE
-
GRILLE i AKCESORIA
-
KUCHENKI i AKCESORIA
-
TOSTERY, GRILLE i OPIEKACZE
-
GOLARKI
-
NACZYNIA
-
KOCIOŁKI
-
SZTUĆCE
-
NOŻE
-
SUSZARKI I OCIEKACZE
-
SPRZĄTANIE
-
POJEMNIKI OBIADOWE
-
ORGANIZERY i PRZECHOWYWANIE
-
KOSZE
-
ŻELAZKA
-
SOKOWIRÓWKI
-
SUSZARKI DO ŻYWNOŚCI
-
SZYBKOWARY
-
WENTYLATORY DOMOWE
-
INNE
-
TORBY I WÓZKI ZAKUPOWE
-
ZEGARY
-
MIKSERY i BLENDERY
_Import AGDPARTNER -
-
Party
- Sport i turystyka
-
- Mein Konto
- Favoriten
-
Warenkorb
0
-
Warenkorb (0)Warenkorb ist leerGratis Lieferung fehlen -,--Kostenlose Lieferung!summe 0,00 złIm Preis inbegriffen sind Rabatte
-



















































Gra detektyw.
ZAWARTOŚĆ: 1 plansza, 40 kart do gry, 1 klepsydra, 12 pionków znaczniki detektywa, 40 gwiazdek (nagroda)
PRZYGOTOWANIA Otwórz planszę do gry, umieść ją na środku biurka i potasuj 40 kart do gry; w każdej rundzie gry wystarczy ich część.
Dystrybucja kart:
-Gra dla 2 graczy:6 Karty do gry dla gracza
-Gra dla 3 graczy:4 Karty do gry dla gracza
-Gra dla 4 graczy:3 Karty do gry dla gracza
Gdy gracze dostaną Karty do gry, nie mogą podglądać kart. Karty muszą być położone przed graczem zakryte.
Każdy z graczy wybiera 3szt. pionków tego samego koloru . 40 gwiazdek (nagród) muszą leżeć obok planszy.
INSTRUKCJA GRY:
Grę zaczyna najmłodszy gracz.
1. Odwróć swoją pierwszą kartę do gry i umieść ją na w środku planszy.
2. Na Karcie Gry mogą pojawić się trzy wzory takie same jak umieszczone gdzieś na planszy.
Gracz powinien jak najszybciej znaleźć odpowiedni wzór na planszy.
Za każdym razem, gdy gracz znajdzie 1 wzór, to stawia swój pionek na wzorze, aby go zakryć.
Kiedy 3 wzory zostaną odnalezione, ta runda się kończy.
3. Za każdym razem, gdy gracz znalazł 1 poprawny wzór, dostanie jedną gwiazdkę nagrodę.
Jeśli zaznaczył zły wzór, musi oddać jedną gwiazdkę.
Klepsydra służy do pomiaru czasu, kiedy cały piasek sie przesypie to runda się kończy.
4. Gracz po twojej lewej stronie odkrywa swoją kartę na środku planszy, a następnie zakrywa jak najszybciej wzory z karty na planszy swoimi pionkami. Gra się kończy, gdy wszytskie karty u każdego gracza będą odsłonięte.
5. Zwycięzcą zostanie gracz, który zdobędzie najwięcej gwiazdek.
INNE METODY GRY
a) Aby rozpocząć grę, rozdaj wszystkie gwiazdki każdemu z graczy po równo. W jednym czasie wszyscy gracze zaczną wspólnie wyszukiwać wzorów z karty. Gracz, który znajdzie więcej i szybciej wzorów z karty, może otrzymać odpowiadające im gwiazdki od graczy, którzy nie zdążyli odnaleźć wzorów szybcej lub odnaleźli mniej wzorów.
b) Utwórz zespół do gry: Przebieg gry pozostaje taki sam, lecz gramy drużynowo. Wygrywa drużyna, która uzyska więcej gwiazdek.
c) Gra na czas: Wybierz losowo 4 kart do gry, weź wszystkie 12 pionkówi umieść je wszystkie, jeden po drugim, na właściwym wzorze na planszy do gry i zobacz, ile czasu zajmie Ci znalezienie 12 elementów. Każdego dnia może zaktualizować swój własny rekord.